keskiviikko 16. lokakuuta 2013

60: Tiedän et se hajottaa..


Mooi. Nyt ei ole viikkoa ! Mutmut ei paljoa tapahtunutkaan, silti kerron jotakin perjantain jälkeisestä ajasta ja nyt tulevasta kun en varmaan enää kerkee kirjoittelemaan tälläviikolla. (: Eli lauantaina me tota lähettiin Jykylää ja siellä oltiin koko päivä, sitten sunnuntain vietin Jullen kanssa kylällä ja itseasissa maanantainakin olin jullen kanssa, mentiin jullelle yöks. Minä, Seela, Silja, Melissa, Melina. :D No siellä tehtiin vaikka ja mitä. Ja niitten kanssa vietin myös eilisen päivän, eilen myös kävin optikolla, nojes. Sainpahan sitten lasit, musta tulee nörtti ku ne saapuu tänne. :d Mutjoo. Tänään sitten olin eka Santerin kanssa, sitten Jullen, sitten Jemina tuli viel meiän kanssa, eipä sen enempiä. Huomenna mä kait meen Nikolle. :3 Sitten perjantaina mun pitäs olla Semahalin kanssa ja perjantaina ois myös kirkko, rippikoulua varten. Sitten viikonloppu pitäisi viettää Janikan seurassa. Joten ei ihmeempiä. Anteeks, mulla ei nyt oo ku jotain tyhmiä kuvia, ni en laita. (: Moimoi. :*

XOXO Luna Tania ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti