maanantai 11. marraskuuta 2013

63: Kävele mun kaa, on pakko uskaltaa. Antaa huuta jos niitä huvittaa.


" .. Katselen sua, sä näytät samalta
Mutta äänessäs on jotain uutta
Vaikka en tunne enää sinua
Sä et kuulu enää mulle
Kun lähdet, en perääsi enää kävele

Ei haavat niitä repimällä parane
Joten käänny ja kävele.
Marraskuun viima vasten puhaltaa
Mulla on kylmä ja sen kyllä huomaat
Mutta et tarjoo sun takkia
Ostetaan joululahjat jollekkin toiselle
Katselen sua, sä näytät samalta
Vaikka en tunne enää sinua
Koska me ei olla enää me..
"  ♥


Mmooii ! Mä en tiiä mistä alottaisin.. 10pv, en oo kirjottanut. Anteeks ! Joo tota. Viikko menny, vähä yli. Viime viikonlopusta. Sillon oli perjantaina harkat. Lauantaina olin Siljan, Melissan, Juulian, Melinan ja Jasmiinan kanssa eka kylällä ja sit melissalla/melinalla. En muista mitä muuta sillon tein!:D Sitten viime viikosta. Maanatai perus, sulista liikunnassa, sitten viulutunti ja vpk.. Tiistaina miro tuli meille ja mentiin nikon synttäreille, oli siel ihajees. Sitten keskiviikkona. Öäöäö.. mitäköhän mä sillon muute ees tein? Ainiin joo ! Mä jouduin kirkkoon. Oli tosi kivaa. Luettiin sitten raamattua. Mä niin rakastan mun frendejä ku pakottaa lähtemään näitä riparin merkki hakuun. Ääh. No torstaina meillä oli harkat en mä tainnu, ainiin olinhan mä kylällä hetken miron ja jempun kanssa ja sit harkkojen jälkee mirolla hetken. Sitten perjantaina, meillä oli suurharkat, eli kaikki oli paikalla, samoin lauantaina ! Oli tosi siistiä. Sitten olin Juulian kanssa kylällä, oli siellä jonkin verran muitakin ja näin. Ei mitään ihmeellistä. Eilen jossais vaihees tulin kotia ja sit olin miron kanssa hetken illalla. Tänään sit koulua. Kotsaa, joku ihme pelle-esitys ja liikkaa, sähläystä (sählyä) :DD Kohta on viulutunti, joka ei vois vähempää kiinnosta, mutta tossa äskö opettelin sit ulkoa soittamaan kaksi kappalen, ettei open rageta niistä taas mulle. :D Sitten meil ois vpk ja sen jälkeen ei oo mitään ihmeellistä. Huomenna koulua ja elokuva harkat, kohta päästään kuvaamaan ! En kerro nyt enempää. Jotakin kuvia. (:







XOXO Luna Tania ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti